پایگاه اطلاع رسانی حقوق

مشاوره حقوقی عدل گستر منیره کامران

پایگاه اطلاع رسانی حقوق

مشاوره حقوقی عدل گستر منیره کامران

خدایا همواره تو را سپاس می گذارم ، که هر چه در راه تو و در راه پیام تو پیشتر می روم و بیشتر رنج می برم ، آنها که باید مرا بنوازند ، می زنند ، آنها که باید همگامم باشند ،سد راهم می شوند، آنها که باید حق شناسی کنند ،حقکشی می کنند، آنها که باید دستم را بفشارند ، سیلی می زنند ، آنها که باید در برابر دشمن حمله کنند ، پیش از دشمن حمله میکنند و آنها که باید در برابر سم پاشی های بیگانه ستایشم کنند ، تقویتم کنند، امیدوارم کنند و تبرئه ام کنند ، سرزنشم می کنند ، تضعیفم می کنند ، نومیدم می کنند ،متهمم می کنند، تا در راه تو از از تنها پایگاهی که چشم یاری دارم و پاداشی ،نومید شوم ، چشم ببندم ، رانده شوم …تا تنها امیدم تو شود چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند ، تنها از تو یاری طلبم ، تنها از تو پاداش گیرم ، در حسابی که با تو دارم شریکی نباشد تا :

تکلیفم با تو روشن شود ، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد تا حلاوت اخلاص را که هر دلی اگر اندکی چشید ، هیچ قندی در کامش شیرین نیست _ بچشم .


نویسندگان
آخرین نظرات

امام زمان

منیره کامران | چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

عروس برایش کارت دعوت نفرستاده بود، اما آقا آمده بود.
به تالار که رسید...
دورترها ایستاد و گفت:
 دخترم عروسیت مبارک! ولی ای کاش کاری می کردی تا من هم می توانستم بیایم...

  گوشه ای نشست، دست به دعا برداشت و برای خوشبختی دختر دعا کرد...


  • منیره کامران

نظرات  (۸)

ای بابا دیگه عروسیا این دوره زمونه را کافرا هم شرمشون میشه برند تا برسه به آقامون
مستی یک شبه و سحر هوس
سالها دربه دری ، بی دادرس...
اتفاقا میشناسم کسایی رو که خیلی ساده و امام پسندانه رفتند یا میخواند برند سرخونه زندگیشون هرچند کمند اما هنوز هستند.متاسفانه ما ادعای خیلی زیادی داریم اما پای عرصه عمل که میرسه وامیدیم حالا به هر بهانه ودلیلی!!!!!!
آخ آخ نواژدین که دلم پرو ...!!!

سلام  من که باورم نمیشه شما چطور؟

http://golbargekhansar.blogfa.com/

  • خوانسار بلاگ
  • باشگاه وبلاگ نویسان خوانسار به مناسبت فرا رسیدن بیست و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) را در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می نماید.
    جوائز برندگان موج وبلاگی من انقلابی ام :
    -    نفر اول مبلغ100/000 تومان
    -    نفر دوم مبلغ 75/000 تومان
    -    نفر سوم مبلغ50/000تومان
    تاریخ شروع موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) همزمان با  سالگرد ورود حضرت امام خمینی (ره) در 12 بهمن و پایان موج وبلاگی روز 30 بهمن می باشد.
    علاقمندان به شرکت در موج وبلاگی ((من انقلابی ام)) می توانند آدرس پست یا مطلبی که در صفحه اینترنتی خود درج کرده اند در قسمت نظرات وبلاگ ((من انقلابی ام)) به آدرس اینترنتی
    http://enghelabi92.mihanblog.com/
    قرار دهند تا در وبلاگ ((من انقلابی ام )) به نام آنها درج شود.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در این موج وبلاگی به وبلاگ من انقلابی ام مراجعه فرمائید.
    پاسخ:
    سلام 
    با کمال میل 
  • فریاد زیر آب
  • چه پست  ارزنده ای را مطرح نمودید امروز یکی از مشکلات مهم جامعه عدم شناخت زوجین از نوع برخورد با مشکلات روزمره است .
    در ذیل من قصد دارم که به یکی از دو سر فصل مهم زندگی زوجین بپردازم .اگر مطابق قراردادم من مشکلات را در بین زوجین به دو قسمت اصلی یعنی 1.مشکلات ناشی از طبقه بنیدی سواد پول موقیعیت وخیلی چیزای دیگه که از همون اول اشنائی مشخص ومبرهنه بگذریم البته اگر چنانچه با سبک وسنگین کردن موضوع به تفاهم رسیدیم که خوب هیچ لاکن اگر از همان ابتدائ به وضوح میتوان اینده بدی را در این ازدواج ولو باندازه خیلی کم هم که باشد تصور کنیم بنظرم باید تا قبل از هر وصلتی که در ادامه مشکلات را دوچندان کندبه ختم خیر فیصله داده شود .گاهی حتی رعایت این موضوع نمیشود وزوجین با هم در واقع زیر یک سقف میروند تا اولین مشکل اساسی رخ بنماید  و این نتیجه برسیدکه اختلافات زوجین از محل طرز تفکرا واختلافات ناشی از نسل خانوادگیست و بهتر ست فرجام جدائی را بپذینرد تا اینکه از بین شما فرزندان طلاق بوجود بنیاید  (بطور خلاصه این نوع از مشکل با تعمق طرفین وبزرگان قابل دستابی است وباید گوش بفرمان انان باشیم ).
    2.مشکلاتی که از مسائل بیرونی بروز پیدا میکند مثلا برای خریدن وبروز نمودن اسباب واثاثیه منزل از یخچال ساید بای ساید گرفته تا کامپیوتری که بچه امان بتواند از ان هر طور که بخواهد استفاده نماید و..... تا اینجا که خواهش میکنم کمی با دقت وحوصله یه این مصداق بارزی که اخیراتوسط مسئولان شهری با بی توجهی نسبت به آن موجب این سری از مشکلات میشوند ..........بنظرتون ازدواج که یک عمل شایسته انسانیست وپیا مبر در مورد ان فرمودند نصف دین کامل میشود حال باید دید این نصف که خودش بدونیم دیگر تقسیم میشوند در جامعه کنونی چطور جایگاهی دارند در بخش اول این دونیمه موضوع همکاری وهمیاری همسارن برای اباد کردن یک جامعه کوچک در کنار هم قرار میگیرند وبخش دوم استفاده از لذایذ حلال دنیویست که پایه ان اگر کمتر از دیگری نباشد حتما برابر ست سوال من همینجاست که فرض بفرمائید اگر بهر دلیل این لذت انجام نشود بهد دلیل مثلا زوجه ای که تنها یک سوئت 40متری داشته وواهل رعیت موازین شرعی را الگوی خود میداند وایشان دارای یک ویا دو فرزند میشموند ایا در این فضای کوچک والبته رشد فکری نو نهال به کودکی وهمینطور نوجوانب چطور امکان لذت بردن حلال را برای زوجین تامین میکند .امروز با وجو مشکلات مادی که هم اقا وهم خانم لازم میدانند کارکنند در صورتیکه ممکنست نا خواسته واجبارا هر کدام در شیفت صبح ودیگری در شیقت شب کار کنند ویا.........این در اینده چه مشکلی برای این زوجین بوجود میاورد .......یا برفرض مثال یکی از طلاقهای اخیر یک سالگذشته (( جاری)) در بین خانوادهای از خوانسار دار المومنین صورت گرفت این بود که یکی از زوجین نوع کارش کاملان فرهنگی بود ودیگری کار بسیار سخت وجانفرسائی داشت که اطلا قابلیت بیان را ندارد منجر به سانجام شوم طلاق کشید این در حالی بود که یکی از مسئولین این دونفر میتوانست با یک تغییر در چارت ادایئشان از این جریان بد جلو گیری نماید .امروز هر دو پشیمانند امیدست مجددا به هم مراجعه نمایند .از اینکه حرفم بدرازا کشی پوزش میخام .من درگیریهای اخیر خانوادها را منجر از عدم دقت وشناسائی اصل موضوع در گرفته بین خودشان میدانم هر وقت بهر دلیلی در بین زوجین اتشی در گرفت اول باید ریشه انرا شتاخت وهردو برای از بین بردن ان ریشه اقدام نمایند نه اینکه تیشه به ریشه خود وزندگیشان زنند .گاهی بسیار دیرست .من پشیمانی را که ناشی از عدم توافق باشد را حق ادمهای عجول میدانم و.....
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    از دقت نظر شما سپاسگذارم 
    هدف من از گذاشتن این کامنت پاسخ دادن های بسیار سازنده ای است که اگر بتوانم از نقطه نظرات شما و دیگر دوستان استفاده کنم  و راه حل های ارائه گردد برا مشاوران حقوقی خانواده
    تا خیلی ها یاد بگیرند قبل از  این که به فکر اخرین راهکار طلاق باشند از ابتدا پایه های زندگی را انچنان قرص کنند که با کوچکترین نسیمی زندگیشان نراه بیابانی را برنگزیند 

  • فریاد زیر آب
  • گفتم شاید کامنت شما بیش از حدی پیام را قبول نکند مجبور شدم این قسمت را مجددا ارسال کنم .
    ..........بنظرتون ازدواج که یک عمل شایسته انسانیست وپیا مبر در مورد ان فرمودند نصف دین کامل میشود حال باید دید این نصف که خودش بدونیم دیگر تقسیم میشوند در جامعه کنونی چطور جایگاهی دارند در بخش اول این دونیمه موضوع همکاری وهمیاری همسارن برای اباد کردن یک جامعه کوچک در کنار هم قرار میگیرند وبخش دوم استفاده از لذایذ حلال دنیویست که پایه ان اگر کمتر از دیگری نباشد حتما برابر ست سوال من همینجاست که فرض بفرمائید اگر بهر دلیل این لذت انجام نشود بهد دلیل مثلا زوجه ای که تنها یک سوئت 40متری داشته وواهل رعیت موازین شرعی را الگوی خود میداند وایشان دارای یک ویا دو فرزند میشموند ایا در این فضای کوچک والبته رشد فکری نو نهال به کودکی وهمینطور نوجوانب چطور امکان لذت بردن حلال را برای زوجین تامین میکند .امروز با وجو مشکلات مادی که هم اقا وهم خانم لازم میدانند کارکنند در صورتیکه ممکنست نا خواسته واجبارا هر کدام در شیفت صبح ودیگری در شیقت شب کار کنند ویا.........این در اینده چه مشکلی برای این زوجین بوجود میاورد .......یا برفرض مثال یکی از طلاقهای اخیر یک سالگذشته (( جاری)) در بین خانوادهای از خوانسار دار المومنین صورت گرفت این بود که یکی از زوجین نوع کارش کاملان فرهنگی بود ودیگری کار بسیار سخت وجانفرسائی داشت که اطلا قابلیت بیان را ندارد منجر به سانجام شوم طلاق کشید این در حالی بود که یکی از مسئولین این دونفر میتوانست با یک تغییر در چارت ادایئشان از این جریان بد جلو گیری نماید .امروز هر دو پشیمانند امیدست مجددا به هم مراجعه نمایند .از اینکه حرفم بدرازا کشی پوزش میخام .من درگیریهای اخیر خانوادها را منجر از عدم دقت وشناسائی اصل موضوع در گرفته بین خودشان میدانم هر وقت بهر دلیلی در بین زوجین اتشی در گرفت اول باید ریشه انرا شتاخت وهردو برای از بین بردن ان ریشه اقدام نمایند نه اینکه تیشه به ریشه خود وزندگیشان زنند .گاهی بسیار دیرست .من پشیمانی را که ناشی از عدم توافق باشد را حق ادمهای عجول میدانم و.....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی