پایگاه اطلاع رسانی حقوق

مشاوره حقوقی عدل گستر منیره کامران

پایگاه اطلاع رسانی حقوق

مشاوره حقوقی عدل گستر منیره کامران

خدایا همواره تو را سپاس می گذارم ، که هر چه در راه تو و در راه پیام تو پیشتر می روم و بیشتر رنج می برم ، آنها که باید مرا بنوازند ، می زنند ، آنها که باید همگامم باشند ،سد راهم می شوند، آنها که باید حق شناسی کنند ،حقکشی می کنند، آنها که باید دستم را بفشارند ، سیلی می زنند ، آنها که باید در برابر دشمن حمله کنند ، پیش از دشمن حمله میکنند و آنها که باید در برابر سم پاشی های بیگانه ستایشم کنند ، تقویتم کنند، امیدوارم کنند و تبرئه ام کنند ، سرزنشم می کنند ، تضعیفم می کنند ، نومیدم می کنند ،متهمم می کنند، تا در راه تو از از تنها پایگاهی که چشم یاری دارم و پاداشی ،نومید شوم ، چشم ببندم ، رانده شوم …تا تنها امیدم تو شود چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند ، تنها از تو یاری طلبم ، تنها از تو پاداش گیرم ، در حسابی که با تو دارم شریکی نباشد تا :

تکلیفم با تو روشن شود ، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد تا حلاوت اخلاص را که هر دلی اگر اندکی چشید ، هیچ قندی در کامش شیرین نیست _ بچشم .


نویسندگان
آخرین نظرات

پایان پرداخت همگانی یارانه نقدی

منیره کامران | پنجشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ
کدخبر : 376
تاریخ مخابره :    ۱۳۹۲/۱۱/۸ - ۱۷:۰۳
در کمیسیون تلفیق بودجه 93 به تصویب رسید؛
پایان پرداخت همگانی یارانه نقدی
گروه خبر- کمیسیون تلفیق بودجه 1393 کل کشور سازوکار تخصیص یارانه نقدی برای سال آینده را تغییر داد. اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر دیروز خود که آخرین جلسه این کمیسیون پیش از طرح لایحه بودجه در صحن علنی مجلس بود، به بررسی تبصره الحاقی دولت به این لایحه درباره نحوه اجرای هدفمندی یارانه‌ها پرداختند که در جریان این بررسی، پیشنهادی به تصویب رسید که بر اساس یارانه نقدی فقط به خانوارهای نیازمند تعلق خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون تلفیق، در این باره گفت: کمیسیون تلفیق مصوبه مهمی با پیشنهاد کمیسیون ویژه حمایت از تولید داشت که می‌تواند سرنوشت یارانه های نقدی را در اقتصاد ایران تغییر دهد؛ با تصویب کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی صرفا به سرپرست خانواده های نیازمندی پرداخت خواهد شد که مجموع درآمد آنها کمتر از رقم تعیین‌شده از سوی دولت باشد. 
وی تاکید کرد: بر این اساس دولت باید ابتدا سطح درآمدی مکفی برای هر خانوار را تعیین کند که این سطح درآمدی بر اساس شرایط اقتصادی، تورم و درآمد خانواده تعیین می‌شود و تنها کسانی می‌توانند یارانه نقدی دریافت کنند که زیر سطح درآمدی مورد نظر باشند.
نماینده شاهین‌شهر افزود: بر اساس این مصوبه، چنانچه پس از بررسی و تحقیق درباره اموال سرپرست خانوار مشخص شود که میزان درآمد وی بیشتر از رقم تعیین شده برای دریافت رایانه بوده اما اقدام به دریافت یارانه نقدی کرده است، به میزان سه برابر یارانه دریافتی جریمه می‌شود. عضو کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: در صورت تصویب نهایی این مصوبه، افرادی که نیازی به یارانه نقدی ندارند، حذف می‌شوند و یارانه نقدی به سمت نیازمندان جامعه هدایت می‌شود.
ایرج ندیمی، دیگر عضو کمیسیون تلفیق، در تشریح مصوبه این کمیسیون درباره هدفمندی یارانه‌ها گفت: بر اساس این مصوبه یارانه نقدی صرفاً به سرپرست‌خانوارهای نیازمند متقاضی، پرداخت خواهد شد که مجموع درآمد سالیانه آنها کمتر از رقم تعیین شده توسط دولت باشد و در موعد تعیین‌شده به مراکز ثبت‌نام مراجعه کنند.
به گزارش فارس، وی افزود: در ادامه این مصوبه آمده است که اگر شخصی با درآمد سالانه بیشتر از سطح تعیین‌شده توسط دولت، اقدام به دریافت یارانه کند، به میزان سه برابر یارانه دریافتی جریمه خواهد شد.








  • منیره کامران

نظرات  (۲)

  • فانوس جزیره ...
  • حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند :
    بهترین چیز براى حفظ شخصیت زن آن است که مردى را نبیند و نیز مورد مشاهده مردان قرار نگیرد.
    بحارالأنوار: ج ۴۳، ص ۵۴، ح ۴۸٫

    سلام علیکم
    ایام شهادت حضرتش تسلیت باد ..
    آه مادرم ...
    التماس دعا  
    پاسخ:
    ما گوشه نشینان غم فاطمه ایم
    محتاج عطا و کرم فاطمه ایم
    عمریست که از داغ غمش سوخته ایم
    دلسوخته ی عمر کم فاطمه ایم
    سلام بر شما وممنون از اطلاع رسانیت
    در این رابطه پیشنهادی دارم که از کانال شما به عرض فرماندار خوانسار اشعار میدارم
    چنانچه اقای فرماندار لیستی از نیازهای اساسی این شهرسان وحومه را دقیق والبته با الویت بندی توسط کارشناسان خبره ومتعهد تهیه نماید وانرا طبق مقرارت به استحضار رئیس جمهور ایران جناب اقای دکتر روحانی برساند وایشان قول حتمی انرا بدهد واین تصمیم تحت هیچ شرطی بعد از موافقت مورد دست خوشهای سیاسی قرار نگیرد وپس از اطلاع به عموم مردم خواسار برسد قطعا مردم البته انانیکه نیازی به یارانه ندارند منصرف از دریافت ان خواهند شد .
    در حال حاضر خوانسار نیاز شدید به تجهزات درمانی دارد وهمینطور متنزل نمودند هزینهای بیمار ودر بخش بعدی راه مواصلاتی وارتباطی شهر خوانسار با همجوارین خودش ،در این صورت من حتما از دریافت یارانه اعلام انصرافم را با تقدیم احترامات به مسئولین شهری وکشوریم طی یادداشتی مطرح میکنم .ممنون
    پاسخ:
    سلام حتما پیشنهاد  شما دوست عزیز را به  فرماندار محترم شخصا ابلاغ خواهم کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی